Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje

Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące zamówionych produktów lub usług mogą być składane:
  1. drogą mailową na adres biuro@bartekmeble.pl ,
  2. drogą pocztową na adres: BMK Group Bartosz Kupczak, ul. Wierzbowa 40, 63-630 Rychtal
  1. Klient w reklamacji powinien wskazać: 
  1. swoje imię i nazwisko,
  2. dane pozwalające zidentyfikować transakcję (np. numer identyfikujący transakcję, login zarejestrowanego Użytkownika, datę złożenia zamówienia etc.),
  3. przedmiot reklamacji, jej przyczynę oraz, w zależności od okoliczności, dokumentację zdjęciową.
  4. dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail) umożliwiające skontaktowanie się z Klientem  po rozpatrzeniu reklamacji.
  1. Jeżeli dane podane przez Klienta nie są wystarczające do rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu uzupełnienia zaistniałych braków reklamacji.
  2. Termin rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej przez Klienta wynosi 14 dni od momentu jej zgłoszenia.
  3. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub drogą pocztową na wskazany przez niego adres.
  4. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  5. Kolory wybarwienia drewna oraz tkanin na stronie internetowej mogą różnić się od rzeczywistych kolorów oferowanych mebli. Możliwość pojawienia się różnic kolorystycznych i wyeksponowania rysunku drewna pomiędzy poszczególnymi elementami i egzemplarzami jest dowodem naturalnego pochodzenia surowca i nie stanowi o jego wadzie.
  6. Producent odpowiada z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej.

Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.  

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl