wyszukiwanie zaawansowane
1 » Reklamacje2

Kategorie

Promocje

Szafa BARTEK 6 150 cm

Szafa BARTEK 6 150 cm1 204,00 zł963,00 zł

Szafa MOLTO III 203 cm (3 kolory)

Szafa MOLTO III 203 cm (3 kolory)1 513,00 zł1 210,00 zł

Szafa MOLTO VII 203 cm (3 kolory)

Szafa MOLTO VII 203 cm (3 kolory)1 332,00 zł1 065,00 zł

Szafa MOLTO IX 233 cm (3 kolory)

Szafa MOLTO IX 233 cm (3 kolory)1 575,00 zł1 260,00 zł

Szafa MOLTO 33 183 cm (3 kolory)

Szafa MOLTO 33 183 cm (3 kolory)1 169,00 zł935,00 zł

Szafa MOLTO 37 233 cm (3 kolory)

Szafa MOLTO 37 233 cm (3 kolory)1 494,00 zł1 195,00 zł

Szafa MOLTO X 203 cm biały

Szafa MOLTO X 203 cm biały1 388,00 zł1 110,00 zł

Szafa MOLTO X 233 cm czarny

Szafa MOLTO X 233 cm czarny1 707,00 zł1 365,00 zł

Dodatkowe opcje przeglądania

Kontakt

  • E-mail:biuro@bartekmeble.pl
  • Telefon690 670 006
    Biuro Obsługi Klienta czynne w godzinach:
    Pn-Pt 8.00 - 20.00, Sb 10.00 - 18.00

Systemy płatności

  • Przelewy24

Raty / Leasing

i-Raty - raty online
i-Leasing - leasing online

Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące zamówionych produktów lub usług mogą być składane:
  1. drogą mailową na adres biuro@bartekmeble.pl ,
  2. drogą pocztową na adres: BartekMeble.pl PHU Bartosz Kupczak, ul. Wierzbowa 40, 63-630 Rychtal
  1. Klient w reklamacji powinien wskazać: 
  1. swoje imię i nazwisko,
  2. dane pozwalające zidentyfikować transakcję (np. numer identyfikujący transakcję, login zarejestrowanego Użytkownika, datę złożenia zamówienia etc.),
  3. przedmiot reklamacji, jej przyczynę oraz, w zależności od okoliczności, dokumentację zdjęciową.
  4. dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail) umożliwiające skontaktowanie się z Klientem  po rozpatrzeniu reklamacji.
  1. Jeżeli dane podane przez Klienta nie są wystarczające do rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu uzupełnienia zaistniałych braków reklamacji.
  2. Termin rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej przez Klienta wynosi 14 dni od momentu jej zgłoszenia.
  3. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub drogą pocztową na wskazany przez niego adres.
  4. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  5. Kolory wybarwienia drewna oraz tkanin na stronie internetowej mogą różnić się od rzeczywistych kolorów oferowanych mebli. Możliwość pojawienia się różnic kolorystycznych i wyeksponowania rysunku drewna pomiędzy poszczególnymi elementami i egzemplarzami jest dowodem naturalnego pochodzenia surowca i nie stanowi o jego wadzie.
  6. Producent odpowiada z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej.

Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.  

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl